HUD

12

Gjennom alle mine år som salong innehaver har det vært ekstremt viktig for meg å formidle de produktene som for meg var markedets beste til mine kunder.

Og når jeg drev salongen i Fredrikstad hvor det var ansatt 2 hudpleiere, brukte jeg lang tid på å finne frem til hvilke produkter  jeg skulle ha i hyllene mine. Og valget falt på produkter som av den profesjonelle bransjen var anerkjent og som hadde det høyeste innholdet av aktive virkestoffer. Du vet de ingrediensene som faktisk gjør noe for hud og hår. Produktlinjen vi valgte inneholdt 40% aktive ingredienser..det anses av bransjen som veldig høyt.

Når jeg ble introdusert for NuSkin og deres produktlinje var jeg ganske skeptisk til informasjonen om ingen unødvendige fyllstoffer og ingredienser. Produktfilosofien var «All of the good ,- None of the bad» og for meg nesten for godt til å være sant.

13

Men heldigvis er jeg nyskjerrig selvom jeg er skeptisk…..ja for det kan jeg love deg. En seriøs fagperson er ALLTID skeptisk.

Men jeg var nyskjerrig og ville lære mer, men kanskje aller viktigst teste produktene selv.

Lang historie kort,- jeg ble overbegeistret over resultatene produktene leverte. Og jeg likte mer enn godt den rene duften og opplevelsen jeg fikk av å bruke dem.

Fra da av ble det NuSkin jeg valgte å promotere til mine kunder,- og i årenes løp har tusenvis av lykkelige NuSkin kunder krysset min vei.

Nå er jeg glad for å kunne dele denne informasjonen med deg,- og jeg gleder meg til å høre hva du synes.

smil-kari

%d bloggere like this: